Etape de implementare

Echipa de implementare:

Echipa responsabilă de implementarea proiectului este formată din: 

  • Manager de proiect (Valcani)
  • Coordonator de proiect (Földeák)
  • Asistent de manager (Földeák)
  • Manager financiar (Földeák)

Implementarea proiectului:

Implementarea proiectului prevede o serie de evenimente și cursuri, iar obiectivul final constă în achiziționarea a 2 autospeciale pentru cele două comune, Földeák și Valcani: 

  • Campanii de conștientizare pentru copii și părinți, în toate cele 11 localități implicate în proiect;
  • Cursuri de instruire pentru pompierii din Valcani (12 ședințe, 4 ore/ședință, 30 de pompieri) și Földeák (6 ședințe, 4 ore/ședință, 33 de pompieri);
  • Exerciții comune, în anotimpuri diferite;
  • Zilele siguranței;
  • Încheierea unui protocol de intervenție comună în situații de urgență:
  • Comuna Földeák va achiziționa o autospecială, pentru un echipaj de 6 pompieri, echipată și pompe;
  • Comuna Valcani va achiziționa o autospecială pentru un echipaj de 2+1 și 6 echipamente complete pentru voluntari.
Închideți meniul
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support