Etape de implementare
Echipa de implementare:
Echipa responsabilă de implementarea proiectului este formată din:
- Manager de proiect (Valcani)
- Coordonator de proiect (Földeák)
- Asistent de manager (Földeák)
- Manager financiar (Földeák)
Implementarea proiectului:
Implementarea proiectului prevede o serie de evenimente și cursuri, iar obiectivul final constă în achiziționarea a 2 autospeciale pentru cele două comune, Földeák și Valcani:
- Campanii de conștientizare pentru copii și părinți, în toate cele 11 localități implicate în proiect;
- Cursuri de instruire pentru pompierii din Valcani (12 ședințe, 4 ore/ședință, 30 de pompieri) și Földeák (6 ședințe, 4 ore/ședință, 33 de pompieri);
- Exerciții comune, în anotimpuri diferite;
- Zilele siguranței;
- Încheierea unui protocol de intervenție comună în situații de urgență:
- Comuna Földeák va achiziționa o autospecială, pentru un echipaj de 6 pompieri, echipată și pompe;
- Comuna Valcani va achiziționa o autospecială pentru un echipaj de 2+1 și 6 echipamente complete pentru voluntari.